IMAGE – Agencja Public Relations jest firmą, która od 1999 r. oferuje Państwu doświadczenie i wiedzę swoich pracowników w zakresie organizacji imprez integracyjnych, promocyjno-rozrywkowych, produkcji specjalnych oraz typowych działań public relations. Naszym celem jest takie organizowanie kontaktów Klientów z otoczeniem, aby osiągać zamierzony efekt. Przyjmując zlecenie zajmujemy się wszystkimi elementami składającymi się na jego ostateczny kształt. Dlatego zawsze dokładnie planujemy, przygotowujemy i realizujemy powierzone zadania, a budowę planów wszelkich imprez i akcji poprzedzamy solidną analizą strategiczną Firmy.

Działania w zakresie public relations, które oferujemy, pozwalają naszemu Klientowi na poznanie środowiska w którym funkcjonuje oraz na wybranie najlepszej formy promocji jego reputacji. Doskonalenie zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji, motywowanie, integrowanie i informowanie pracowników, partnerów, klientów oraz otoczenia Firmy, a także wzmacnianie i kreowanie pozytywnego wizerunku naszego Klienta – to działania na których się znamy. Wraz z rozwojem rynku reklamowego działania PR zajmują coraz ważniejsze miejsce w planach Firm i wzbudzają coraz większe zainteresowanie. Usługi, które oferuje agencja IMAGE wychodzą na przeciw temu zjawisku i gwarantują osiągnięcie sukcesu. Suma doświadczenia i wiedzy, kontakty oraz możliwości twórcze stanowią potencjał wyróżniający nas spośród innych firm działających w Wielkopolsce. Zachęca nas to zaoferowania współpracy przy kreowaniu i realizacji wszystkich wydarzeń spod znaku public relations. Mamy ambicje być jedną z najlepszych Państwa inwestycji i wierzymy, że będziemy mieć okazję, aby to udowodnić.

Proponujemy kreację, organizację i kompleksową obsługę w zakresie:

  • public relations – komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna: np. kontakty z mediami, monitoring otoczenia, konferencje prasowe, wydawnictwa firmowe, tzw. imprezy specjalne;
  • imprez okolicznościowych i integracyjnych – np. bankiety, koktajle, bale, jubileusze, zjazdy, spotkania pracownicze, pikniki;
  • imprez rekreacyjnych, artystycznych i sportowych – np. festyny, koncerty, festiwale, turnieje, zawody, pokazy
  • imprez edukacyjno-naukowych – np. szkolenia, seminaria, sympozja, kursy;
  • uczestnictwa w targach i wystawach – np. projektowanie i realizacja zabudowy stoisk, hostessy, konferencje,pokazy, catering, transport, zakwaterowanie, program towarzyszący;
  • akcji promocyjnych wspomagających sprzedaż – np. sampling, demonstracje produktów, marchandising, konkursy, produkcja strojów dla żywych maskotek firmowych;
  • produkcji materiałów reklamowych – np. POS, poligrafia, fotografia, spoty radiowe, gadżety i upominki.